Станом на квітень 2025 року бізнес-союз «Порада» об’єднує 80 асоційованих членів, а загальна кількість учасників-бізнесів сягає близько 200. Долучитися до спільноти може підприємство, яке має 2–3 рекомендації від чинних учасників. Проте для нових компаній також передбачена можливість вступу. Про це в коментарі «Відбудові. Запоріжжя» розповіла голова правління громадської організації «Бізнес-Союз «Порада» Олена Єрьоменко.

Цікавитесь запорізьким бізнесом? Розповідаємо про нього в інстаграмі - підписуйтесь!

Олена Єрьоменко зазначила, що для вступу до бізнес-союзу важливо, аби кандидати поділяли цінності спільноти та вели чесний бізнес.

Треба, щоб компанія була зареєстрована, платила податки та не давала хабарі. Також особисто я не люблю, коли до бізнес-союзу приходять одразу з проблемою. У нас більшість учасників вступили до спільноти свідомо та за час членства навіть не мали суттєвих проблем,

Олена Єрьоменко, голова правління ГО «Бізнес-Союз «Порада».

Особливістю бізнес-союзу «Порада» є вплив на рішення влади, які приймаються в Запорізькій області. За словами Олени Єрьоменко, члени спільноти були долучені до розробки чи перегляду 90% проєктів рішень у сфері бізнесу.

Вплив, підтримка та розвиток: як у Запоріжжі працює бізнес-союз «Порада»
Зустріч бізнес-союзу «Порада» із місцевою владою. Фото: соцмережі.

Бізнес-союз «Порада» вже рік реалізує проєкт «Підтримую СВОЄ Запорізьке». Його ідея в тому, щоб запоріжці купували більше товарів та послуг місцевого виробництва.

За час роботи «Підтримую СВОЄ Запорізьке» вдалося досягти значних результатів. Зокрема, директорка з розвитку компанії «Козацька ферма» Лілія Галушка розповіла, що зросла впізнаваність бренду серед запоріжців.

За результатами опитувань, у 2025 році «Козацька ферма» займає друге місце за впізнаваністю серед запорізьких брендів. Це чудовий результат, адже раніше наш бренд був значно нижче у рейтингу. Ми також проводили невеликі опитування серед наших покупців, і виявилося, що для них дуже важливо знати, що вони обирають продукцію місцевого виробника,

Лілія Галушка, директорка з розвитку бренду «Козацька ферма».
Вплив, підтримка та розвиток: як у Запоріжжі працює бізнес-союз «Порада»
Мапа запорізьких брендів проєкту «Підтримую СВОЄ Запорізьке».
Завантажити ще...