Жорсткі умови: запорізьким компаніям складно продавати товари у всеукраїнських торгових мережах
Запорізька компанія «Добра хата» постачає продукцію в понад 4 тисячі торгових точок по всій Україні, але не продається у всеукраїнських мережах супермаркетів через жорсткі умови. Про це в коментарі «Відбудові. Запоріжжя» розповіла власниця «Доброї хати» Олена Петракова.
Цікавитесь запорізьким бізнесом? Розповідаємо про нього в інстаграмі - підписуйтесь!
За її словами, бакалію та консервацію виробництва «Добра хата» у Запорізькій області можна придбати в мережі магазинів «Апельмон» та «Економ», а от з «Сільпо» чи «АТБ» компанії невигідно співпрацювати, оскільки оплату за поставлений товар треба очікувати до двох місяців.
Продавати товари у всеукраїнських мережах можна тоді, коли ти маєш додаткові гроші, з якими готовий розстатись. Там відстрочка платежів за поставлений товар становить від 60 днів, треба прогнозувати ріст цін, а в нашому сегменті це важко,
Товари компанії «Добра хата» реалізують за нижчими за середні ціни, розповідає Олена Петракова. Це теж ускладнює продаж у великих торгових мережах, оскільки кожна з них має власну бюджетну торгову марку.
Це не про партнерство. Навіть, якщо зайти на полиці великих супермаркетів, вони дуже багато вимагають. Постачальник повинен виконати багато вимог, а от від торгових мереж взамін майже нічого не отримаєш,
Підприємиця зазначила, що такі складнощі не заважають компанії знаходити покупців. Від початку повномасштабного вторгнення «Добра хата» почала співпрацювати ще з 17 торговими точками по всій Україні, також на підприємстві модернізують обладнання, щоб вийти на європейський ринок.
Ми проводимо модернізацію, вдосконалюємось, щоб відповідати нормам ринку ЄС. Завдяки програмі «Доступні кредити 5-7-9», іншим державним програмам, ми купуємо обладнання та покращуємо наше виробництво,
Раніше «Відбудова. Запоріжжя» розповідала, що запорізьким виробникам кави важко конкурувати з іншими регіонами.