Від 5 тисяч гривень: вартість святкового декору для бізнесу у Запоріжжі
Ціни на святковий декор для прикрашання приміщень бізнесу стартують від 5 тисяч гривень і можуть сягати 200 тисяч. А наприкінці 2024 року попит на декор у Запоріжжі вийшов на довоєнний рівень. Про це у коментарі «Відбудові. Запоріжжя» розповіли декоратори.
Цікавитесь запорізьким бізнесом? Розповідаємо про нього в інстаграмі - підписуйтесь!
Прикраси можна взяти у оренду до тижня, проте бізнес частіше змовляє декор, який можна залишити у себе і використовувати у наступному році.
Співвласниця компанії Ajure Decor Катерина Тодоренко вважає, що ц 2024 році попит на декор в Запоріжжі вийшов на довоєнний рівень. На її думку, такий спосіб прикрасити приміщення став рекламним засобом, яким підприємці прагнуть запросити до себе нових відвідувачів.


У Запоріжжі є і бізнес, що створює декор самостійно. Зокрема це Coffeelab Roasters та «Булка». За словами співвласниці закладів Карини Ганзери, створення святкового декору для закладів займає від двох місяців. А його вартість різна, проте дешевша, ніж у підрядників.
На Новий рік в Coffeelab ми робили дуже масштабну декорацію, нам це обійшлося в 20 тисяч грн, для такого масштабу – це невеликі кошти. У нас є внутрішня команда, яка щось вміє, тому ми стараємось все самі робити: від ідеї до кріплення декору,


Також підприємиця зазначила, що мотивацією витрачати гроші на святкове оформлення є емоції містян.
Я бачу зворотній зв’язок, відмітки в соцмережах – людям треба трошки позитиву. Зараз у нас в Запоріжжі не ставлять ялинку, війна триває, але людям все одно хочеться емоцій та свята,
Ще один запорізький бізнес, який самостійно створює декор для себе і на замовлення – «Квіткова майстерня». За словами співвласниці Віри Муравицької, в середньому святкове оформлення коштує 10-15 тисяч гривень. А його підготовка займає приблизно місяць. Це час на закупку матеріалів, опрацюванні ідеї та підготовку. А саме оформлення декорації займає приблизно 5 годин, якщо це фасад середнього розміру.


Раніше ми розповідали, як відкрити успішний бізнес під час війни та запустити франшизу.