Затримка виплат для ВПО: що робити і куди звертатись
Внаслідок повномасштабного вторгнення РФ в Україну багато людей покинути свої домівки й стали внутрішньо переміщеними особами. Нині вони отримують допомогу на проживання, проте бувають випадки, коли фінансові виплати затримуються.
У Мінреінтеграції пояснили, що робити треба робити переселенцям у разі затримки виплат та інших кризових питань.
Мова йде про щомісячну державну допомогу на проживання, яка становить:
- 3 тис. грн – особам з інвалідністю та дітям;
- 2 тис. грн – для всіх інших внутрішньо переміщених осіб.
Нарахування виплат здійснюються 15-го або 28-го числа кожного місяця.
Якщо відбуваються затримки та виплати не надходять понад місяць – це технічні проблеми. В такому разі переселенцям слід звернутися до органу соцзахисту за місцем фактичного перебування та з’ясувати причину.
Окрім органів соцзахисту, ВПО мають змогу звернутися:
- у ЦНАП;
- за телефоном гарячої лінії Офісу уповноваженого з питань ВПО: (066) 813-62-39.
- у Мінреінтеграції на номер гарячої лінії з кризових питань 15-48 або у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33.
- на електронну пошту Мінреінтеграції : [email protected].
- на гарячу лінію НІБ – за номерами: 16-48 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).
Серед найбільш поширених питань, з якими звертаються на ці гарячі лінії є виплата державної допомоги переселенцям, грошова допомога від міжнародних організацій, отримання гуманітарної допомоги, виплата компенсацій власникам житла, які безкоштовно прихистили ВПО.
Раніше “Відбудова.Запоріжжя” повідомляла про зміни до порядку й умов надання щомісячної грошової допомоги переселенцям, які відбудуться вже з 1 березня 2024 року.