Публікація у Playboy про запорізьку каратистку змагається за звання кращого маркетингово кейсу травня. Як підтримати
Запорізька каратистка та чемпіонка Європи Олександра Шолохова з’явилася на сторінках травневого номеру журналу Playboy. Зараз ця публікація змагається за звання кращого маркетингово кейсу травня.
Про це повідомляє профільне спортивне видання SportBusiness.Media.
Кожного місяця в телеграм-каналі SBM відбувається голосування за найкращий маркетинговий кейс місяця, включаючи співпрацю спортсменів з брендами, роботу спортивних клубів, ліг та організацій з вболівальниками та спонсорами, але не обмежуючись ними,
Віддати голос за запорізьку спортсменку можна до 13 червня у телеграм-каналі SBC.
Які ще маркетингові кейси змагаються за звання кращих у травні
- «Шахтар» представив нового головного тренера на медіафасаді ТРЦ Gulliver
- Даяна Ястремська, Микола Шапаренко та Артем Манько стали обличчями «Моршинської Спорт»
- NAVI та Red Bull провели захід з переглядом матчу “народжених перемагати”
- Екс-гравець «Дніпра» та «Динамо» Денис Бойко запустив власний YouTube канал
- MEGOGO та Warner Bros. Discovery вперше створили українську аудіодоріжку для каналів Eurosport
- Гравці ФК «Динамо» стали обличчями нової колекції Syndicate x Optimus Gang
- НОК України та Champion Radio підписали меморандум про співпрацю
- «Епіцентр» провів дводенний Sport Family Weekend із записом подкасту з Жаном Беленюком
- ТАСКОМБАНК став офіційним спонсором Федерації дзюдо України
- Найкращі кейси за підсумками року будуть відзначені на премії зі спортивного маркетингу SBC Ukraine Awards 2025.