Публікація про запорізьку каратистку стала кращим маркетинговим кейсом за версією профільного медіа
13 червня профільне спортивне видання SportBusiness.Media обрало найкращий маркетинговий кейс травня. За підсумками голосування ним стала поява запорізької каратистки Олександри Шолохової на сторінках Playboy Ukraine.
Про результати голосування SportBusiness.Media повідомляє у своєму телеграм-каналі.
За підсумками опитування в телеграм-каналі SportBusiness.Media, перше місце з 1505 голосами зайняла чемпіонка Європи з карате Олександра Шолохова, яка з’явилась на сторінках Playboy Ukraine. У травневому випуску глянцевого журналу Шолохова постає в новому образі — сильної, стильної жінки поза татамі,
Загалом у голосуванні взяли участь 4533 вболівальники, а охоплення посту склало понад 141 000.