З перших днів повномасштабної війни проїзд в електротранспорті Запоріжжя зробили безплатним для людей. Проте на утримання «Запоріжелектротранс» щороку з бюджету виділяються чималі кошти – 700 мильйонів на рік, але цих грошей все одно не вистачає. Про це в інтервʼю «Відбудові. Запоріжжя» розповіла секретарка Запорізької міської ради Регіна Харченко.

За словами секретарки міської ради, проїзд був безоплатним лише для пасажирів, але за роботу працівників, паливо та еклектроенергію, запчастини все одно необхідно було платити.

 

Нічого безплатного не буває – і платило за це місто. Наприклад, у Києві та Львові проїзд у громадському транспорті коштує 20 гривень. У Запоріжжі у великих автобусах зараз проїзд буде по 10 гривень. Але й це не означатиме, що «Запоріжелектротранс» щось заробить – йдеться швидше про скорочення видатків, бо економічно обгрунтований тариф мав бути близько 26 гривень. Приватні перевізники також не в захваті та вважають обґрунтованою вартість проїзду більше 12 гривень. Але у них є зобов’язання і вони мають надавати ці послуги саме за цією ціною.

Регіна Харченко, секретарка Запорізької міської ради

Нагадаємо, на 23 сесії Запорізької міської ради, 5 червня, депутати прийняли рішення повернути платний проїзд у тролейбусах та трамваях. З 10 червня вартість проїзду у них складає 10 гривень. Рішення про повернення платного проїзду було прийняте через значне збільшення витрат на утримання та експлуатацію електротранспорту.

Завантажити ще...