Доставка води у Запоріжжі: що впливає на вартість та як зріс попит
У 2024 році в Запорізькій області середня ціна за бутильовану воду становить 107 грн, що на 20% менше за середню ціну по Україні, свідчить дослідження «Аквагід». Наскільки ці цифри реальні, як збільшився попит на доставку води та що впливає на ціну – «Відбудова. Запоріжжя» дізналась у «Єдиної доставки води».
Цікавитесь запорізьким бізнесом? Розповідаємо про нього в інстаграмі - підписуйтесь!
Середня ціна бутильованої води у «Єдиній доставці води» становить 97 гривень, а найдешевша пропозиція – 65 гривень. За час повномасштабної війни ціни зросли на 35%, розповіла директорка з розвитку та просування компанії Владислава Мануйло.
Скільки коштує вода та як формуються ціни
Вода подорожчала, як і інші товари та послуги в Україні. Ми вимушено, поетапно, піднімали вартість, намагаючись мінімізувати дискомфорт для наших клієнтів,
Водночас, щоб забезпечити доступ до води для більшої кількості мешканців, під час війни компанія запустила послугу «Економ доставка».


У межах «Економ доставки» ми пропонуємо нижчі ціни, заощаджуючи на логістиці. Мінімальна вартість бутля становить 65 грн, проте доставку можна отримати лише наступного дня після замовлення,


Директорка зазначила, що на вартість бутильованої води впливають такі фактори:
- собівартість виробництва: видобуток води, очищення, структурація, мінералізація, розлив у тару, етикетування та пакування;
- виробничі витрати: зарплати, обслуговування обладнання, енергозатрати;
- логістика та доставка: витрати на паливо, утримання автопарку та зарплата водіїв;
- маркетинг: просування бренду, акції та знижки для залучення клієнтів;
- закладений прибуток компанії, що спрямовується на розвиток бізнесу та покриття непередбачених витрат.
Про попит і виклики в роботі
За словами Владислави Мануйло, попит на доставку води в Запоріжжі з 2021 року зріс на 20%.
Ми спостерігали сплески замовлень на початку війни, після підриву Каховської ГЕС та під час відключень світла. Крім того, збільшили безкоштовні поставки для незахищених верств населення, переселенців і благодійних організацій,


Серед найбільших проблем в роботі компанії Владислава відмічає нестачу кадрів.
Враховуючи специфіку роботи кур’єрами, нам потрібні молоді та фізично сильні чоловіки, які зараз у великому дефіциті. Тому ми змушені сплачувати більш конкурентні зарплати, щоб заохочувати всіх, хто має можливість працювати у нас,
Крім цього, бізнес стикається з такими труднощами:
- відключення світла: ускладнюють роботу кур’єрів, що підіймають воду на верхні поверхи без ліфтів;
- зростання витрат на пальне;
- зниження купівельної спроможності запоріжців;
- зміна клієнтської бази: близько 60% клієнтів виїхали, але зросли витрати на маркетинг для залучення нових споживачів.
Раніше «Відбудова. Запоріжжя» розповідала про проблеми бізнесу в Запоріжжі.